Saya

Foto saya
SEMOGA SEDIKIT SEBANYAK DAPAT KITA JADIKAN ILMU WALAUPUN HANYA SEDIKIT.. KATA SEORANG ULAMAK "SEMAKIN KITA MENDALAMI ILMU SEMAKIN KITA TAHU YANG KITA SEBELUM INI ADALAH BODOH..

Jumaat, 30 Disember 2011

Bercuti..

Assalamualaikum..

Perjalanan dari kedah hingga ke Pahang mengambil selama 7 jam lebih kurang la.. Kalau dekat lebuh raya selalunya tengok jenama kereta pakat lawan teka.. Sampai di Pahang keluarga menginap di Gerbang tempatnya menarik lajugak tetapi tidak la menarik sangat sebab ada perbanggunan di kiri dan kanan jalan.. Petang itu keluarga pergi makan ikan bakar and 3 rasa fuh terbaik kat mana entah la tapi dekat dengan kuantan rasanya..

Sehari dalam perjalanan, berhenti di persinggahan agar mampu maju kehadapan..

wah..! macam best jer pekataan tu.. Sekarang sedang bersiap untuk naik ke atas bukit Broga orang kata tempatnya cantik jugak nak tengok gambar tapi tidak la cantik sangat.. Ada bayak lagi yang lain nak letak kat facebook nanti try la tengok..

Tahun ini sambutan tahun baru kat Cameron, lain sangat cara mereka sambut.. ! Aden terkejut pikirkan tidak ada sambutan tapi lain pulak.. Lawan terpekit mana tidaknya hotel sebelah suruh diam ‘’hoiiii diam la’’ yang sebelah sedang terpekit terlolong dengan sambutan tahun baru woooooooooooooo.. Tahun hijrah tidak macam itu pun.. kata seorang yang bergelar Ustaz apa dia kata “ bulan Sembilan tuai hasilnya ” mulanya tidak faham juga tapi bila pikir balik banyak bayi di buang pada bulan Sembilan ada jugak betulnya..

Buat masa ni cita sedikit dulu nanti cita lain sebab tidak habis pusing Cameron gi ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan