Saya

Foto saya
SEMOGA SEDIKIT SEBANYAK DAPAT KITA JADIKAN ILMU WALAUPUN HANYA SEDIKIT.. KATA SEORANG ULAMAK "SEMAKIN KITA MENDALAMI ILMU SEMAKIN KITA TAHU YANG KITA SEBELUM INI ADALAH BODOH..

Khamis, 4 Ogos 2011

Kulalui Ramadhan Kali ini..

kali ni saya sambut ramadhan dengan penuh kesabaran..
detik ku diuji ku ucapkan subaha'nallah..

inikah ujian..?

lalu ku berfikir disaat ku susah ku mencari mu..
disaat ku senang ku tinggalkan mu..
Ramadhan kali ini aku berlajar lebih bersabar..
Alhamdulillah..

di saat ku menanti berbuka dulunya bersik kedengaran..
kini kian menyepi..
adakah sepi mencari ku atau kalu saja inginkannya..
maha suci Allah..

segalanya ku serah kepada mu dengan hikmah..
ku redha dengan takdir mu..
ku tabah dengan ujian mu..
ku terima segala kelemahan ku..
bantulahku dalam mencari keredhaan mu..

jikaku tersasar dari nur hidayah mu majukanlah aku..
kejalan yang engkau kehendaki..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan